Friday, November 14, 2008

utmerkelser og litt info om meg ;-)

Denne søte kattepusen har eg fått fra Lill
og den vart eg SÅ kjempeglade for :O)
Alltid koselig å bli kjent med nye mennesker - Ein fremed er ein venn ein ikkje har blitt kjent med ennda - og slik føler eg det - ikkje heilt kjent men ein venn alikevell :)

Lill har også gjett meg ei utfordring - som eg har tengt litt på
for eg trudde at alle viste alt og meg - ELLER ikkje ?
Eg har vel det ein kan kalle kronisk munndiare - og tyter masse ( jepp meg i ein nøtteskal )

MEN noe kan eg da prøve å hoste opp.
  • Til dere som ikkje veit det fra før -- EG HATER NÅLER, vel å merke vis det er noen i kvitt som holder dei - ellers så er nåler noe som høre min dag til.
  • Og siden eg er SÅ redd for nåler, fikk eg førstefødte UTEN noen form for bedøvele, og Håkon var 5 kilo
  • Eg var veldig AKTIV i friidrett ein gang i tiden - i forje århundre og mange kilo siden, var fatisk på ein del stevner der eg representerte møre og romsdal friidrett - Donald Duck leikene og midt norsk mesterskap var vel av dei store
  • Eg har vert ei Hestejente - og har hatt hest i noen år - desverre så rakk ikkje tiden til
  • Eg kan IKKJE å strikke labber - men det kan MIN flotte svigermor
  • Eg kan vere veldig rotete av meg - selv om eg liker godt at det er ryddigt rundt meg - så eg skulle vel hatt ei hushjelp
  • Eg hadde veldig lyst til å bli dyrlege - men så var det det med dei nålene da - igjen
  • Eg liker ikkje å drepe eit dyr - selv ei fluge.
  • Eg har vert med i 2 stygge ulykker, med berre mindre skader
  • Det er sikkert mye meir - men kan da ikkje dele alt til alle, for noen hemligheter mÅ ein jo ha - ikkje sant
  • Kven vil dele videre - Kansje Wenche, Tove, Rebekka og christina ??

2 comments:

Kort og Søm said...

Hei,
kjempe fint bilde du hadde litt lenger ned på siden :o)

Uff, så mange stikk hørtes ikke noe morro ut.

God helg!
Hilsen Kort&Søm :o)

Christina said...

Hei Monika,
Ja, nå må nok jeg også gå litt i tenkeboksen...
Nå er jo jeg litt ny i denne blogg verden... men når jeg har skrevet om meg, skal jeg sende noe videre da???