Saturday, November 29, 2008

Eit hjerte til Molly - STÅ på ;)
Her er EG
Hjemme etter 10 dager på sjukehus - SÅ sjuke, SÅ vondt, SÅ redde
MEN SÅ bra no - iallefall SÅ bra at eg sitter her no, med ALLE mine som eg er SÅ glad i.
Tenker og grubler kor fort livet tar ein sving
Ein sving vi ikkje kan kontrolere, ein sving i feil veg.
Og kor glade vi kan vere som IKKJE veit kor neste sving går.
Desverre så har noen vi kjenner mistet sin kjære i natt og da blir alt anna bagateller.
Eg skulle ha gjort SÅ masse no til jul - MEN alt er lagt på vent, ingen ting er vel viktigere
en å ta vare på dei ein er SÅ glade i - og det vil eg prøve så godt eg kan
Ta vare på stunda og ikkje glemme kor skjørt livet er
Klem fra monika

10 comments:

merete said...

Godt å ha deg hjemme igjen, - det er vanskelig med de svingene, men som du skriver, også godt at vi ikke vet hvor de tar oss!

Kos deg med de hjemme nå.

MITT FARGERIKE said...

Godt at du er heime igjen, og vegane i distriktet er opna etter nedbøren...... Dei svingane som ikkje er skilta er ofte uoversiktlege og kjem brått og uventa på ein.

Anna Lisa said...

Du kjære venn!!!
Eg føler med deg. Håpa du er betre og ihvertfall på betringens vei. Fryktelig at du har måtta vore så sjuke. Skulle ønske eg bodde nærmare så kunne eg kome å hjelpe deg med eit kvart.
Ja det er andre ting som er viktigare enn jula, så legg det til sides. Tenk på å bli frisk. Eg har heller ikkje stressa med å ordne så stort til advent ennå. HAr plana om å ta fram adventstakene i løpet av dagen. Og lage en adventstake hvis eg orkar i løpet av uka... Så er eg slik at jul er jul, men advent er advent. Juletinga skal ikkje fram i mitt hus før enn til jul. Eg er litt konservativ slik. Ønska deg ein god søndag. Kos deg og slapp av. Ta vare pådeg sjølv og samle krefter.
Ønska deg alt godt.
Klem

SOB said...

GOD BEDRING !
Hils alle :-)

Sølvis blog said...

Så godt å se at du er hjemme igjen. Fortsatt god bedring

GÅRDSLIVBLOGG said...

Bra at du holder på å komme deg, fortsatt god bedring!

sivert said...

håper du ikkje har de så veldig vont?

klem fra din kjere søn(sivert)

Hanne said...

God bedring!

Elisabeth Augusta said...

Godt du er hjemme igjen. Kos deg alt du kan og prøv å ikke tenke på alt du "skulle" og "burde" ha gjort.

Lill said...

Å som eg håpar du får tid til ein tur ut mot ditt hav:) Koseleg helsing frå deg, tusen takk. Godt å ha deg heime igjen, ta vare på deg sjølv og nyt førjulstida.
Stort smil frå Lill