Friday, November 14, 2008

stakkars meg

STAKKARS MEG I dag måtte eg ta sukkerbelastnigsprøve - nr. 2 siden forje tirsdag
Og siden eg lider av konstant ANGST for sprøyter - så var dagen i dag ikkje så god
Etter å ha stukket noen ganger med vanlig nål og ikkje funnet noe blod - så måtte dei bruke kanylenål - og på 4 forsøk - på foten :(
Fant dei noe som ligna
så no håp eg sukkerverdiene er ikkje så alt for høge, men har ikkje så stor forhåpninger, for fastenede blodsukker var høgt, og eg har hatt svangerskapsdiabetes da eg var gravid med sivert, så mye at eg mÅTTE bruke sprøyter med insulin :(
Så eg har vel begynt å grue meg litt - men det går vel bra tenker eg




4 comments:

LAPPEQURI said...

Håper det beste:-)
ha ei fin og kreativ helg:-)
Her har den første snøen kommet:-(

Tove said...

Huff og huff... Er det diabetes du skal utredast for, eller? Her sit eg og ungane benka og ser Skal vi danse, medan far i huset litt på loftet med spysjuka... Ynskjer deg og dine ei frisk helg!

Anna Lisa said...

Huffa!! Det hørtes ikkje bra, og ingen koselig start på helga.
Håpa du får ei fin helg
Ønska deg alt godt
Klem

Monika said...

Jepp Tove - diabetes - har litt for høge sukkerverdier - desverre
Har holdt det i sjakk i ca. 10 år med kosthold og mosjon - men no ser det ikkje heilt bra ut
Så da må eg vel trimme meir og spise mindre :)