Friday, June 4, 2010


forleden dag dukke det opp to award - er ;)
Heldig meg - takke takk.
det følge med ein oppfordring om 7 ting
eg har lyst til eller ønsker meg ;--)

lett tenkte no eg - men va det det da

¤  å vinne MYE peng i lotto - det trengs vel no i disse fellesfjøs tider - men hadde eg vert meir lykkelig mon tro ?

¤ meir tid - for no går dagene fort og graset gror

¤ ei hushjelp ;)  gjett om det trengs

¤ fleire ku kalver - etter 6 kalvefødsler i år sitter vi igjen med 6 oksekalver ... hmmmm.. passa dårlig

¤ eg ønsker meg meir fritid ; slik at eg kan reise og oppleve meir av jordkloden vår - helst den norske.

¤ eg ønska meg 10 kilo mindre monika ;o)
denne trengs vel ikkje å komenterses

¤ men MEST ønska eg meg at eg blir frisk av nyrestein - at eg slipper fleire anfall / sykehus

¤ og så legger eg inn eit siste ønske -- at alle mine som eg er så glad i - har det bra ;-)

Sender den videre ut til Bud eg ; til Rebekka min kjære venn


1 comment:

Hulderhaugens blogg said...

Du kjære Monika - du er så flink med ord - ord som varmer - ord som varmer i hjertet nå - som gjør at den kalde nordavinden ikke trenger inn...
Ønsker deg og dine alt godt også :)
STOR klem fra meg!