Saturday, June 12, 2010



Dagens etappe er unnagjort -- og eg va så
HELDIG å få vere med
på nibberittet   ;)
MEN ikkje som syklist eller mosjonist
men som funksjoner ...

men DÆVEN ti kor kalt det var det oppe på fjellet ..
greit nok - vi va 1500 m.o.h
men det trengte da IKKJE å sludde - blåse - regne
eg HADDE da bestilt SOL -- SOl  -SOl 

jaja  - eg  hadde ullstilong - skjorte - lue - votta - vindjakke/bukse
men det var mange som ikkje hadde så mye klær på seg
og jepp - det var kalt,
men tilslutt var alle i mål og alle fikk sin drikke - sjokolade
-- vilken fargen på drikken ; gul,grå eller blå
og ville du hatt ein sjokolade også :)

jepp - sier dei og ville du åpne den også
'eg er så kald på fingrene ....





2 comments:

milla said...

Såg litt trasigt ut ;) Stakkars idioter som er sååå dum å sykkle heilt opp dit ;) Nei takke meg til da hadde ræva vore sår !! Ha ein flott søndag !! Klem

Knutine said...

Huff-det lignet ikke mye på sommer..
Håper du er inne i varmen nå.

Ha en fin kveld

Wenche