Monday, June 28, 2010

Bestemor - Swap

Noe av det koseligste eg viste da eg va lita taus var mine daglige besøk hos Bestemor og Bestefar ;)
Og  Bestemor og Bestefar  hadde ALLTID go tid, og tiden vart brukt til å lære på livets veg ;)




og tidlig kom nål, tråd og heklekrok / pinner i bruk ...

eg var sikkert ikkje den som hadde tid til å sitte rolig lenge, men eg kosa meg i Bestemor/ far huset ;o)

og kosa meg gjør eg når eg no finner fram tråd, nål, pinner eller ein heklekrok  ....




og no har eg da meldt meg på enda eit bytte og det passa vel bra når dagene skal brukes til å gjøre INGEN TING, og ingen ting er no å hekle ---så får vi sjå kor lenge eg orker å gjøre ingen ting  ;)



2 comments:

milla said...

Hei !! Håper det går bedre med deg , flink du er å hekkle :) Det er noko eg ikkje kan ;) Besta er fortvilt for ej klare ikkje å holde kroken rett ;) Blir vel ein gang ;) I morgon reiser vi ei uke til Danmark, bestemte oss i går ;) Skal bli godt med litt ferie kansje eg er tilbake på blogg når eg kjem heim ;)God bedring !! Har bestilt fine vertil vi kjem heim ;) Klem Milla

toneab said...

Dette blir kjempefint! Husk å feste tråd-endene etterkvart..... :)