Wednesday, October 14, 2009

Påfyll
Endelig har vi hatt 2 dager med blå himmel og SOL,
og det var så godt - vere ute, kjenne sola varme,
for selv om det har vert nattefrost, snøen har ramla ned,
så er det SÅ fint ute no.
Snøkledde marker, fjella - så flotte
tusen snøkrystaller på markene








Birk, meg og kamera har vert på tur,
langs etter råsa opp i beitet, rart å tenke på at det blir ei stund til neste kutrakk hit opp, godt å vite at det kommer ein ny sommer,
men først kommer ein lange vinter og eg kjenner at eg allerede gleda meg til neste vår og sommer,
gleda meg til kuene får komme ut
Gleda meg

3 comments:

Lill said...

Hei hei.
Ja, no har vi hatt nydelege dagar, med sol og herleg haustver. Måtte det berre vare. Så flotte bilder Monika. Det blir ein lang vinter for kuene og for oss, men brått er våren der. Ha ein fin dag.
Smil frå Lill

Ingun said...

Flotte bilder og god fortellerevne;-)
Ha en fin dag....

Havfruen said...

Å så herlige bilder:) Lucky you som har hatt sol. Vi er på hytta og rydder for å stenge av for vinteren. Ute bøtter det ned. Sydvest er hodeplagget her nå. Utrolig mye man setter fram og diller med i løpet av en sommer du..vi holdt på i flere timer. Neste sommer, ja da er jeg i gang igjen:)
Kos deg Monika, håper godværet varer ei stund til og så kan du sende det til meg:)
Klem fra meg:) og hils Birkesjarmisen din.