Tuesday, October 20, 2009

Naturen
var denne vekas mandagstema ( tirsdag :-)
og det er eit lett valg å ta - å finne naturen er berre å ta på seg skoa å gå ut - så har eg dei høge bratte fjella tett innpå -
og eg har ein drøm om å komme opp - opp på toppene,
til neste sommer - kansje ;-)
Men eg har ein anna NATUR som eg også er så glad i -
HAVET
og det har eg ikkje i min kvardag - og sakne etter havet er der
- heile tiden.
men HAVET mitt ligg ikkje så langt unna - berre noen timer unna så ligger mitt barndoms hav der - forlokkende - fristende -
aldri ein dag som er lik - alltid noe nytt å se
Ut om landet - ut mot hustadvika


Her finner du meir natur http://mandagtema.blogspot.com/

4 comments:

Havfruen said...

Nydelige bilder av natur. Det midterste bildet kunne vært utenfor huset vårt:)

Nyt kvelden Monika og klem fra meg:)

Havfruen said...

Må ha kommet inn før du ble ferdig med innlegget jeg:)
Ja havet er vakkert, alltid nye motiv å se på. MEN fjellet er vakkert det også da. Du får nyte det:)

Bea said...

Flotte naturbilder:o)

klem

billedmager said...

Ud ha Monika!
Det ser ud som om at det er godt at have regntøj på. Det er meget flotte fotos af havet!