Saturday, October 10, 2009



Julegleder


 Å kor eg gleda meg til jul
og eg MÅ innrømme at eg har tjuvstarta litt :-)
noen julegaver er kommet i hus - noen under planlegging
og noen håper eg skal dukke opp på syrommet


og så håpa eg at eg får tid til å forberede jula
uten stress og kav
uten sjukehus - slik som i fjor :-(
men med glede, forventniga og litt kav - som hører vel til - eller ;)

iallefall så snubla eg inn i denne bloggen
og der er det julemysterium - spennende,
eg har hengt meg på,
så i morgen skal eg finne fram julestoffer, stitchingen er påbegynt og syrommet skal få eit etterlengta besøk ;-)

2 comments:

Tove said...

Ikkje rart du har tjuvstarta på jula, som har snø endåtil!!! Her må nok julestyret vente ei stund til. Sjølv om eg er aldri så julete, så klarer eg ikkje å byrje å tenkje på det i oktober. Men når november kjem smygande.... då er mor klar!!!

Lill said...

Hei
Se det, der har furen starta på julegåvene:0) Dyktig er du. Her ligg alt på vent ei stund til. Men gleder meg veldig både til julegåvelaging og til at Sola mi kjem heim att:0)) jippi. Kos deg på syrommet.
Stort smil frå Lill