Thursday, April 9, 2009

Nesten ferdig :)
det mangler BERRE noen meter med lukkekant
SÅ er teppet ferdig.
Trur aldri eg har laga eit teppe så fort ferdig før,
så no manglereg KUN ei seng å legge det på

Stitchingen vart sydd i fjor sommer, litt på ein traktor,
litt ved ein traktor,
derfor BRUKA eg hansker om sommeren - kan jo ikkje bli møkkete på mine
syfingrer ;)
Noen av englene fikk også vere med til sydenland og kosa seg der,
før dei måtte kvile litt
travelt å bli så mange - men englekoret vaks raskt til noe større
og quiltinga fikk merete ta seg av
og GLAD vart eg da postmannen kom med pakke i posten i går
#
så NO må eg finne meg eit nytt sommerprosjekt ,
og eg gleda meg til å begynne på noe nytt, planene er klare,
like eins stoff og mønster
SÅ er det vel berre å finne fram nål og tråd

4 comments:

åsemor said...

Lurer på at den senga finnes her jeg ;)
Nydelig teppe, er så misunnelig på dere som kan å sy.

Her hviler hendene i dag, men i morgen da er alt så meget beder ;)

Ha ei fin påske, aldri fri for oss i seviceneringen vet du ;)

Monicas said...

lenge sia æ ha vært innom her ser æ..å etter å ha bladd ned sia di, bi æ imponert over fine bilda, å flott teppe....flink e du ...go påske

Havfruen said...

Nydelig teppe du har laget Monika. Ved traktoren og på traktoren? hehe..ikke rart du får unna håndarbeidet ditt:)
Her koser vi oss på hytta..Tobias er på plass og alt er bare herlig.
Håper du tar deg tid til kos du også:)
Hytteklem herfra:)

Stina Blomgren said...

Grattis ..Grattis!!!! :o)
Härligt jobbat Monika...
Ser helt underbart ut... önskar att jag varit lika snabb!! :o)