Thursday, April 16, 2009

kjøkken

Kjøkkenet mitt - vårt
Er blått og har plass til det meste,
og EGENTLIG så er eg veldig fornøyd med slik som det er.
Egentlig
MEN
siden vi har hatt vannskade, så er ein del av kjøkkenet desverre ødelagt ;(
og da har tanken sneket seg inn
NYTT KJØKKEN
Eg har studert og studert, sett og sett litt til
og gjammen er det mye fint - veldig fint
så no mangler det vel noen tusenlapper og litt velvilje fra if
Så har eg vel nytt kjøkken i bruk,
men det er IKKJE så lett, desverre.
Men det er jo lov til DRØMME ;)
Så spørs det om det kan bli lyst eller grått
vanskelige valg ;)

ps. dette er tegninger som eg har fått tegne,
og eg håper du ikkje kopierer dei ;)


Eg har nesten ikkje forandra noe fra det gamle kjøkkenet

mot nytt - da eg er veldig fornøyd med slik det er,
berre litt her og der



1 comment:

Havfruen said...

Bruk tid....det er jo så innmari mye å velge. My stilig også, veldig!! Vi skiftet kjøkken for 4 år siden og valget fallt på bjørkkjøkken fra Fossline! Veldig fornøyd. Hadde jeg skiftet i dag hadde det blitt hvitt/blankt fra HTH. Men det må jo passe med resten av huset også:)
Blir spennende og se!!