Sunday, August 17, 2008

Velkommen til verden

Ein LITEN overaskelse
Var det som venta på meg i fjøsen - skulle vel ikkje kommet ennda
Men her er da ei LITA frøken - født 2 veker føre tida
Trøtt og sliten etter ein lang ferd
Eg vart SÅ glad
Glad over nytt liv
Glad over at det gjekk bra
For dette var eg ikkje forbrett på når eg var i fjøsen seint om kvelden
at neste dag skulle det vere ein meir

Så var det å finne på eit navn

Kyrkalvene liker eg å ha eit navn på

ikkje berre eit tal i ei rekke

Noen navn henger i - andre blir med eit tal

Har DU eit fint KU NAVN til meg :-)





7 comments:

joanna said...

Frida??? Hehe :O)

Tusen takk for ein koseleg kommentar.

joanna said...

... og ynskjer deg ein fin søndag ;O)

@__EY__ said...

Hei, hei

fin kalv og
fine bilder.

Dagny er det kunavn ?
Dagros er vel oppbrukt...

Gratulerer med kalven.

Laila L S said...

Hei,
Gratulerer med kalven. Da jeg vokste opp hadde vi kyr i fjøset hjemme, men nå er desverre alle borte for lenge siden. Jeg husker Veslemøy som et navn vi brukte på en bitte liten kukalv en gang, så jeg synes det passer på denne lille som kom før tida.
Liker bloggen din, mange finne bilder.

QuilteLine said...

Hei Monika og gratulerer med dagen din i dag!
... og gratulerer med dagen til kalven i går :-)

Kuri, kunne det vært et nytt navn på en ny kalv?

merete said...

Søt liten dame, -solrosa falt meg inn?

HildeS/Frøken Fryd said...

Kanskje Mathilde kunne passe??