Sunday, August 31, 2008

Feil :-/

I går fikk eg ENDELIG litt tid til å sy
Engleblokker og mange striper vart funnet fram
Eg kosa meg
med mange fine farger - finne striper som passa sammen
Flytta litt her og passe til litt her
På mønstra skulle det vere firkanter - men det passa ikkje meg
( det er jo enklere å sy striper )
MEN
Det er SIKKERT veldig lurt å lese mønstra godt
VELDIG GODT
og det hadde DA eg gjort - men eg
hadde klart å kutte stripene på dei 2 første rammene
LITT for breie
;-(((((((
Så no sitte eg da her
SUR
på meg selv - for det er jo berre MIN feil - eller :)
og MÅ ta opp at alt eg hadde sydd i går.
surt - med slik er det BERRE

2 comments:

merete said...

Monika, - gjett om jeg har gjort samme feilen mange ganger!
Og like trist er det hver gang :-/
Men jeg har sluttet å være sur på meg sjøl fordi jeg vet at sånn er det bare, - veldig typisk meg på en dag som den.
Nå går jeg fra alt og roer meg ned litt før jeg griper etter oppsprettere, eller jeg går i gang og spretter opp uten å tenke så mye på det, - øvelse gjør mester :-)
Dette fine arbeidet må du sjølsagt fortsette med, så lykke til med både oppspretter og videre søm!

LAPPEQURI said...

Kansje bare du som hvet om feilen. Det sier mine søte små som trøst til meg. Ergelig
Ha ei fin og kreativ uke:-))