Friday, August 29, 2008

eit nytt lite liv

Eit nytt liv - eit nytt lite under
Gleda er ALLTID like stor, når fødselen er over
og det har gått bra
For det er IKKJE noen selfølge at alt går bra
MEN
I dag gjekk alt som det skulle
Hadde alle blitt født like lett som denne lille krabaten
Så hadde det ikkje vert noe
Heilt nyfødt - berre noen minutt gammel
MEN
instinktet etter MAT er der med ein gang
Og kalver er ikkje gammel før den reiser seg opp på
ustøe bein - detter ned og prøver igjen og igjen
Heilt til den står der og er klar for verden

2 comments:

Astrid said...

Noko så nydeleg!!
Fekk meg til å tenke på alle kalvane eg har vore så heldig å få ta i mot <3
No er det snart ti år sidan vi hadde mjølkekyr på garden, og eg må seie at eg har sakna dei mang ein gong... Sitte tett inntil ein varm og god ku-mage, høyre den lågmelte "Mmmmmm"-lyden som om kyra vil fortelje meg noko. Ingen skal fortelje meg noko anna enn at kyr er KLOKE dyr! :)

Kjekt å fylgje med på blogginga di!

Kos deg med den nyfødde:)

Kim said...

:) Wonderful!