Thursday, January 29, 2009

kor er vinteren

Kor er Vinteren ??
Joda på kalederen vises det slutten av januar, så skulle vel vinteren ha vert her da - eller ?
Men vil vi virkelig ha vinter ?
ha meir snø, vind og ruskevær,
ski, snøball og leik i snø.
våte klær, våte gulv og ein våt Birk
Men vinteren er jo meir
Meir av koselige skiturer, med ein apelsin eller ein sjokolade i lomma,
akebrett og kjelke - full fart ned ein bakke
Bøane våre ligger der, bare og berre med noen snøflekker her og der,
oppi skogen er det litt meir, men joggesko føre der og :-)
Godt ja - men eg SAVNA vinteren eg,
savna den årstida mange ønsker å velge bort,
ser i mange blogger om at jula går ut og inn kommer våren,
MEN - vinteren hører med
SÅ da lurer eg på - kor er den VINTEREN - ikkje her iallefall


MEN
Det er jo godt når det er slik også.
hønene tripper rundt på tunet - slipper å vere inne i eit lite hus, koser seg med det lille vi har av sol.
Vi går i joggesko, sykkelen er vel også kommet litt fram.
Godt å reis til byen - UTEN å tenke på at det er glatt eller dårlige brøyta veger - uten å kle seg alt for mye inn.
Godt er det å henge klesvasken ut på ei snor - høre det blafrer i vinden,
lyst til å begynne å rydde litt, tenne eit bål med noe rusk
Jo da - vi har GODE DAGER på Årset
uten snø og vinter
både eg og hønene våre :-)

2 comments:

Lill said...

Åååååå det ser så kosleleg ut hos deg Monika:0) Høner som er ute å sparerar og det ser vårleg ut. Er ikkje snø her heller.... og for å vere ærleg er eg GLAD for det. Lengtar etter våren....
Smil i torsdagen frå Lill

kvardagsgløtt said...

EG OGSÅ VIL HA VINTER!!!! Lenge til våren ennå....