Friday, January 23, 2009

God helg

Dette fine Hjertet fant eg oppe i skogen,
og ønsker å dele det med DEG
Med ønske om ei GOD helg
¤
Vi bønder ligg ikkje heile tida på sofaen og venter på våren, og no er det fine dager til å rydde beite og hente ned ved.
¤
Og eg KOSER meg oppe i skogen, med godt selskap, noe varmt å drikke, noe godt å spise.
kamera og Birk er også med - så skogsbilder kommer etterkvart, kanskje ser eg ein liten skogsnisse, eller var det ein trollunge som sprang :-)
Hmm.. ikkje veit eg - men det er mye liv oppi skogen vår.
og alltid litt tid til leik og kos

3 comments:

Lill said...

God morgon:0)
Nydeleg hjarte du har funne, det skjular seg mange skatte ute i naturen. Nyt laurdagen.
Smil frå Ørsta

gupe said...

flott hjerte du har funnet..her er slike skatter dekket med myyye snø..helgeklem fra meg:)

LAPPEQURI said...

Artig:-) Ja det er å se mulighetene. Det er faktisk en egen sykdom:-) Jeg ser ideer over alt i gardiner lanskap klær osv da har man det gående;-))
Ha ei fortsatt fin helg