Thursday, January 22, 2009


Eit spennende møte :-)
Var uti byen i dag - og rusla rundt på eit kjøpesenter - uten mål og meinig - havna eg på Live in. Ein av mine favoritt butikker.
¤
Der kom ei lita frøken inn, og hennes mor, i mitt hode hadde eg sett disse to, men aldri hilst på, kun på bilder
( og dette bilde har eg lånt uten lov fra Tove - håper det går greit ;-)(eg har fått lov;-)
¤
Tusen tanker for gjennom hodet mitt - skulle eg - tørde eg - eller skulle eg berre gå
Fant fort ut at eg ville gje meg til kjenne og tok mot til meg, rusla bort og lurte på om dama var Tove :-)
¤
Jo vist var Tove og søte lille Ida på bytur - og det var ikkje skummelt i det heile tatt - ein god klem fikk eg også. Og praten gjekk lett
Ida delte noen av sine tanker og meiniger med Karolin, Så søte der dei satt på ei trapp uti bya - ei på 6 og ei på 16,
Takk for praten Tove og Ida - håper våre veger krysses ein anna gang også - og at tiden strekker meir til

2 comments:

Tove said...

Åhhhhh, så kosleg du hadde skrive!!!! Det var så utruleg kjekt å treffe deg og Karoline!!! Neste gong må me avtale tid og stad, slik at vi kan sette oss ned og slarve over ein deilig kopp kaffi og noko godt å bite i! Du var så utruleg "levande" og artig å prate med, eit vinnande vesen! Eg håpar verkeleg vi kan treffast igjen, om ikkje så lenge???

Og KLART du kan bruke biletet!!!!

Ha ein fin fredag, i morgon skal eg ha med meg Ingrunn på fiskerestaurant!!!!

Lill said...

Hei Monika:0)
Så kjekt å berre gå på kvarandre slik, her må det snart eit bloggtreff til slik at vi får møtast og prate, haadde vore så utruleg artig.
Flott skreve også, håper fredagen din blir fin.
Stort smil frå Lill