Tuesday, March 18, 2008

Rester og litt til :-)

Ja så har eg ENDELIG klart å sy rester :-)
Har sydd litt kvar dag - og teppet er nesten ferdig Quilta.
Så da manger det berre ein LANGE lukkekant
Før eg kan rope FERDIG :)
Og med dette innepåskeværet vi har her,
så rekner eg med at det ikkje skal ta så alt for lenge tid.
Takke takk til Line som var så flinke til å hjelpe til med bakstykket og limen
Hadde ikkje klart det uten deg veit du :)
BIRK :)
Birk er med der eg er.
Og no ligger han og koser seg på syrommet
Med den samme krabben som har holt i ein mnd, no
Hmmm. må vel vere ny rekord
for alt han får av leker SKAL ødelegges

Til STEIN OVE :-)

Nydelig utsikt fra hytta di :)

Vi var på besøk men ingen hjemme - du er savna.

Så no gleda vi oss til du kommer.

Og det skal bli spennende å se kva som henter framover Våren

Vi gleda oss til ein ny hyttenabo.

Som eg håper blir med på MANGE flotte turer


6 comments:

Merete said...

Teppet ser flott ut, gleder meg til å se det ferdig! God påske!

Tonje said...

Kjempelekkert teppe. Håper du legger inn bilde av hele teppet når det er helt ferdig.

toneab said...

Ja, vi vil sjå heile teppet! Håper dere får ei flott Påske i Eidsdalen!

Monika said...

Heia
Takke takk for rosen av teppet - bilde kommer - men først noen meter med lukkekant
som er SÅ kjedelig
Smil fra monika

Klarafina said...

Teppet ser ut til å bli kjempefint! Fine farger.
God Påske!

-Mitt lille rede- said...

Nydelig bilde! Ja, tenk hvis hele påska vår var slik. Jeg gjør som du, gleder meg veldig til vår og sommer-det skal bli så deilig!

Lene