Sunday, March 23, 2008

Kor er SOLEN




KOR ER SOLEN ??

Ja det er noe eg har lurt litt på denne påsken.

Da vi går i fjøsen er det kalt - klart - Blå himmel og Sol i fjella

Noen timer etterpå SÅ er det grått - grått - grått

og det har snøvet kvar dag denne veka.

Hmmm ..... er det rart eg er LEI

Og SAVNET etter vår og grønne marker begynner å melde seg.

Men som du ser - så er det lenge til plena vår dukker opp :)

Den er der - under ALL denne hersen snøven.


Så no når påsken er over - så kan vel eg ønske MEG

SØRVEST og MYE pluss grader og REGN.

For da reiser snøven og mye rart titter fram

Hmmmm...... slik er det kvart år

Og eg tenker at til høsten skal VI vere flinke å rydde FØR vinteren kommer :-)


Iallefall så er PÅSKEN snart over - og det har vert lite med ski

og ein del kos inne.

På syrommet har eg også vert litt

og stofflagret minker litt kvar dag.
Smil fra monika

No comments: