Sunday, March 16, 2008

Palmesøndag




Palmesøndag

våkna opp til snø og skodde i dag - Desverre ikkje så fint ver ute i dag som det var i går -- så da blir det godt inne ver.

Har funnet fram ein del påskepynt - så no er det høner både ute og inne :)

Gule roser har eg også fått.

Det er noe av det fineste eg veit - og det fikk eg også av Asbjørn da vi forlova oss.

Og det begynner å bli noen år siden :)


Og så har det endelig dukket opp Stitcheri fra Jordbærstedet.

Så ligger det klar til mange timer med kos med nål og tråd.

og teksten falt i smak her i huset

Livet er kort - desert først :o)


Fortsatt fine Påske til deg og dine.

Eg her SÅ heldig som har alle hjemme og vi skal kose oss masse

5 comments:

SOB said...

Hei igjen!, ja d e flott å se at PCen nå fungerer igjen. Du skal vite at jeg har savnet dine flotte bilder. Ser nå frem til påskeferie og skal bli kjempekjekt å møtes i Påsken. GOD PÅSKE :-) Stein Ove

Marie said...

Fleire koselege innlegg hos deg sidan sist eg var innom!

God påske til deg og dine :)

Tonje said...

Skal si du har jobbet siden sist jeg var og tittet her "inne"... Masse fint og mange fine bilder.

Klarafina said...

Været ser ikke ut til å friste denne dagen, men det kommer vel andre dager som frister til uteliv.
God Påske!

Zizzi Molde said...

Så fine bilder dere har tatt da, blir sikkert en kjempeflott invitasjon....

Du, jeg kan jo ikke røpe hvilket program jeg har brukt, ennå... Har akkurat oppdaget det selv, og må lære meg å bruke det selv før jeg videreformidler det. Synst du jeg er kjiiiip,nå?? Tjihi, men det var innmari stilig, da...