Sunday, July 12, 2009

abc i ord og bilder

Ikkje med vilje MEN
litt SOMLETE med dette innlegget :-)
Vekas bokstav var S - og eg hadde vel ein ide om korleis dette innlegget skulle vere,
og i min verden kunne jo det vere Syre, noe vi bruka på graset når vi hausta det inn,
eller vi bruka Syre når eg vaska melkeanlegget, men det er jo ikkje alltid ting går etter planen,
så da eg leita etter bilde -MÅTTE det jo bli
SIGNE og STINA
Lykken er vel å springe i høgt gras,
med skrekkblanded fryd for å bli oppdaget :-)

Smil i dagen og nyt det






3 comments:

Petunia said...

Nei, ting går ikke alltid etter planen. Jeg har flere ganger måtte endre planer på ABC'n. Tid eller at det ikke gikk å skrive om det jeg villehar ofte skjedd.
Men du har ingen grunn til unskylde deg for dette innlegget her. Med to slike nydelige jenter og slike fine bilder, så er dette innlegget på S fullkomment!

Beate said...

For noen aldeles nydelige bilder av to søte jenter :)

Sølvis blog said...

Helige unger. Heldig du som får kose deg med dem!