Monday, May 25, 2009


Rot i Heimen.
No begynner vi å se ein ende på kaos og rot her i heimen,
Snart skal eg begynne nedtellinga til eg kan finne fram på kjøkkenet vårt, og resten av huset - SNART
for enda er det NOEN veker med papptalerken, pappkruse, plastibestikk og enkle matretter som ikkje kreve all verden å lage ;)
Som min datter sa forleden dag : Å kor leie eg er av grillpølse no.
og det har vert mye pølse - pizza - og anna lettvindte matretter
¤
og i disse konfirmasjonstider - får eg MANGE komentarer : Kor bra dere ikkje har konfirmant i år - for det hadde vi i fjor :)
MEN det hadde vel gått det og - for har ein humøret og kvarande - så er det utolig kva som kan gå for ein periode.
og det har vi - vi har kvarandre i kvardagen og da MÅ vi tåle litt slingring i svingen av og til - det er lov det og.
NYT kvarandre og kvardagen - det gjør eg :-)

1 comment:

SOB said...

Ja nyt kvardagen er viktig !
Ønsker deg og dine en flott uke, snakkes til helgen.

:-)