Monday, May 4, 2009

Komplett KAOS
Ja ja - så var huset ikkje stykkevis og delt, MEN
Heilt ubebodt,
Så gale at ungene har eg sett på for hos Besteforeldra, så får vi som er igjen klare oss så godt vi kan ;)
Det er jo vel berre for noen dager - håpet er vel at no kommer det nytt gulvbelegg i morgen eller på onsdag
Fant også ut at det var lurt å male kjøkkenveggene no når alt er nede på veggene og det ikkje er belegg på gulva ;)
MEN - så var det fargen da - Ein gang da alt var nytt var veggene farge Eggeskal, så kom Cafe latte - men no vart det eggeskal igjen ;)
Trur det blir bra eg - til eit grått kjøkken som kommer om over ein mnd.






3 comments:

QuilteLine said...

Dette så ikke kjekt ut!

Havfruen said...

Måtte smile i all elendigheten av at ungene var satt bort på "for". Det tar tid skjønner jeg.
Fargen på veggen så kjempefin ut og passer til grått kjøkken:)
Keep up:)

synnøve said...

Fin blogg du har, du tar mange fine bilder. Men uff, for en elendighet med huset da!Fargen på veggen er fin ja,har akkurat kjøpt samme selv til mitt kjøkken!
her er min blogg: http://synnvespapirhobby.blogspot.com/