Tuesday, October 28, 2008

Ikkje ALLTID like lett å vere nyfødt kalv
Tatt bort fra mor med ein gang - iallefall nesten
Og som regel går det bra - kalven drikker fornøyd av ei flaske - og livet er
godt for ein kalv - i ein varm, tett kalveboks
MEN av og til vil IKKJE kalven samarbeide og da SLITER Eg.
for eg liker IKKJE at dyra våre IKKJE har det bra
Denne lille frøkna kom lørdagsnatta, litt tidlig, feil veg og ikkje heilt i form.
Glade var vi da det såg ut til å rette seg, og fornøyd med ei lita frøken,
Men lille frøken kalv VILLE ikkje drikke, så vi har sondefora ho - noen eg ikkje er veldig komfortabel med - ikkje frøken kalv heller
SÅ i dag tidlig måtte eg finne på noe anna - tenke litt nytt, og ville prøve å
sette kalven til ei ku - og håpe på at den VILLE drikke - og at kua VILLE stå rolig slik at kalven fikk drikke
Og JA det funka jo :-)
AT eg ikkje hadde tenkt på det før - for no i kveld drikker lille frøken kalv som berre det

4 comments:

Sigrun said...

Så flott at du kom på ideen og at dte går godt med kalven.

Elligo said...

Takk for kommentaren på bloggen min.Koselig at du tittet innom.

Lill said...

Så flott at det gjekk bra:) Så heldig du er som får vere saman med dyra, eg ser du har stor omtanke for dei:) Eg sjølv har ikkje mykje erfaring frå gard, men eg steller og koser med Mimzy, katten vår:)) og det er berre kjempekoseleg.
Klem

GÅRDSLIVBLOGG said...

Så godt å høre at det funket, det er så utrolig tungt og trist når en kalv skranter. Heldigvis er det ikke ofte.