Friday, October 17, 2008

Glad i kvardagen

SNART HELG :-)
Fredagskvelden begynner å bli gammel - og helga har starta godt.
MEN eg har litt krøll på pc - og klarer ikkje å legge inn nye bilder :(
Så da får det bli eit fjøsbilde av lille frøken fjøs og ein av våre fjøskatter
Det er KATTER som SKAL vere i FJØSEN.
og som regel gjør dei det - lever eit godt liv - fanger noen mus - får varm melk kvar dag og koser seg med alle som vil klappe :)
MEN
Noen ganger finner mikkel pus at han har lyst på ein tur inn
og som regel kommer han inn gjennom soverommet vårt og finner ei go varm seng å sove i
MEN av og til går Mikkel pus nye veger
Og har funnet ut at syrommet mitt er ein fine plass å vere på
VEL - det kan vel diskuteres :-)


Ellers så vil eg ønske DEG ei god helg
Med eller uten ein katt i huset
EG
har fått innvilga fjøsfri - sykofferten min er pakket, og i morgen drar eg til ålesund
på Quiltekurs - og skal vere der heilt til søndag :)
Gjett om eg er heldig da - hadde tenkt å ikkje ta med meg alt for mye stoffer
MEN det var SÅ vanskelig å velge - vanskelig å bestemme
SÅ da blei det litt av det og litt av det andre også - så får Du se kva det blir til
på søndag - det vart iallefall mye rødt - og det passer vel bra no når det snart er JUL

5 comments:

Tara said...

jeg skulle ønske vi hadde en pus...men mannen min vil ikke ha:(


og heldige du som skal på tur:))
håper du koser deg noe innmari!!!

fortsatt god kveld...
klem tara

Oddbjørg said...

Kattarr er koselege dyr, men her i huset kjem dei ikkje inn på grunn av allergi :-(
Ja, det er alltid vanskeleg å vita kva ein skal ha med når ein dreg på kurs. Men har du raudt stoff går det sikkert bra. Jula nærmar seg :-) Kos deg i helga! Gled meg til å sjå kva du har sydd.

Oddbjørg said...

Det var visst litt for tidleg på laurdag morgon å skriva kommentar, skrivefeil alt i første ordet! Ja, ja....:-)

Gudveig HN said...

Ønsker deg en fin helg på kurs! Sikkert godt å komme bort fra kuene :-) JEG har hatt det morsomt nå, nettopp med kuer! Har sett på de morsomme videoene (fra YouTube)du har lagt på siden din. Kjempeartig!

Emmas Verden said...

Så kjekt å dra på quiltekurs da..
Jeg quilta mye før og har også vært på kurs.Var med i Ålesund Quiltelag før i tida,men så ble det så mange barn at det ble lagt på hylla.. :) Håper du har kosa deg!!!
Vi har 3 katter her i huset,mamma og 2 kattunger..
Fortsatt fin søndag..
Klem Anne ;)