Wednesday, September 17, 2008

Takk for sommeren

Sommeren er over for denne gang - og høsten kommer snikende - litt etter litt
MEN her har vi eit lite snev om sommer - enda

Selv om det er kalt om tidlig på morgene - så varmer sola godt
Og JA eg nyter disse fine høstdagen - der eg ENDA kan gå litt barfødt, har ikkje pakka vekk piratbuksa mi - og eg bruker den Eg går FRAMDELES opp i beitet med kuene - og finner så UTROLIG mye fint å se på

Som regel har det vert skodde tidlig om morgenen - så kommer
SOLA
og da blir det klare fine farger - NYT DET
Det gjør eg

BIRK

Er alltid med på tur

og han KOSER seg

3 comments:

Torunn said...

Fantastisk vakre bilder du viser!
Norge er et deilig land og høsten er jo ikke så aller værst .-)

KLEM

GÅRDSLIVBLOGG said...

Nydelige bilder, Birk ser trivelig ut, selv har jeg hatt labradorer tidligere

GÅRDSLIVBLOGG said...
This comment has been removed by the author.