Tuesday, March 11, 2008

Uvær på Årset

Her har det vert mye vær dei siste dagene
Rett og slett styggevær.
Og godt inne sy vær
men etter dager med vind - snø og stengte veger,
SÅ dukker det opp blå himmel og SOL
Og eg håper VÅREN kommer snart.

Hjortene kommer lenger og lenger ned på markene
Det er daglig mange hjorter som titter opp langs vegene her .
Der dei finner mat i rundballer som ligger på vent.
Ellers så er eg på lånt pc
Ennda ikkje klart å fikse -
så i morgen bør eg vel reise og fikse
Veldig iriterande iallefall
Savner min daglige runde i bloggverden
Smil fra monika

2 comments:

Wenche said...

Du får ta deg en tur til havet igjen........her ble kaffien inntatt på terrassen i dag, og hekken spirer......
Håper dt går bra med skuldra....

Den engelen i vinduet, hmmm...den hadde passet ypperlig her hos meg *LOL*

MITT FARGERIKE said...

Ser det har skjedd mykje hos deg, både på sy rommet, utom og innom hus.
Har innmari lyst til å sy like danne spisebrikke med hane som du har sydd, det får vente til etter påske for her skal det feirast i fleire leire og ulike plassar. Har nokre syting som ventar på motering før påske så det må vel prioriterast her på garden, samt at oppussinga av soverommet må gå sin gang. Ha ei fin påskeveke.