Wednesday, March 19, 2008

NO er det PÅSKE :-)

No er huset vaska og rydde
Resten av påskepynten er kommet fram
Og påskefreden har kommet snikenede.
Men ute minner det meir om JUL enn av PÅSKE :)
Snøen laver ned - og laver ned og ennda meir snø
Det er lenge til vi ser plena vår trur eg :o)
No er det minst ein meter noen plasser
og meir andre plasser
Men påske eggene er kommet på plass
Så da er vel påska berga for dei godtesjuke her i huset
Og dei finnes :-)
Ellers viste du at det tar ca. 20 timer for høna å
lage skallet på egget
Å verpe eit egg tar ca. 5 - 10 minutter
Kvite høner - kvite egg
Brune høner - brune egg

Så håper vi at Påsken blir ei fin familietid

At du og eg får tid til å slappe av

Kose oss

Gå noen turer

Sol og Blå himmel

God påske fra monika

5 comments:

Elisabeth said...

God påske til deg også

Hanne said...

God Påske :-)

Ildri said...

God påske. Ser dere har masse snø også. Er sinsykt masse her også

Ildri

Zizzi Molde said...

God påske! Flott påskepynt du viser frem, men mest av alt misunner jeg dere den scooteren :-))

Klem fra meg

inger lises hjem said...

Hei takk for hilsen. Påsken var flott, og håper du også har hatt en flott familiepåske, og at du fikk se solen til slutt.
Klem fra meg