Monday, February 18, 2008

Smil til dagen :)

Smil til dagen :-)

I dag har eg vert hos lege - fysoterapi ( vondt JA )
Men lykkelig da eg fikk lov til å prøve å SY
Mest for å prøve å bevege handa mi - og det fungerte jo noenlunde :o)

Og da var det jo berre å sette i gang - men med kva ?

Og heldige meg hadde fått ei flotte pakke med stoffer, mønster og tråd fra Northern Quilts
Og ein tjukke konvilutt fra May Britt :)

Så eg har masse godsaker eg kan kose meg med - no er eg igang :)
Men det går sakte - men sikkert framover
Men eg MÅ bruke tiden - sakte
Rekner med å gå til behandling i minst 6 mnd - det er lenge til det - sommer ein gang.

Ellers så var det vinterferie forje veke - og vi hadde noen flotte dager - Med SOL og BLÅ himmel
Eg hadde håpa på det samme fine veret da vi reiste til BUD
Men der ute var det VÅTT - veldig VÅTT
Men eg ELSKER å gå på tur i ruskevær - ut mot havet
Få kjenne saltvann i ansiktet - og vinden ruske i håret - DA koser eg meg :-)
Smil fra monika

som sliter med å legge inn bilder på blogg - men eg klarer det gjennom Picasa

No comments: