Sunday, December 30, 2007

Venter ..............

Venter og venter .............

Eg tenner i noen lys - ein go kopp kakao og eit stitcheri skulle hjelpe meg på vegen til å vente.
men kva venter eg på :-)

i går brukte eg dagen til å vente på Dyrlegen - som skulle komme tidlig, og var ikkje her før klokka var nesten 14.00
og så venta eg på ein liten kalv som skulle komme - alltid koselig å gå i fjøsen og vente på ein kalv - i går var det ei kvige som skulle kalve - og da er det ekstra viktig å bruke tiden godt.
Og i går kveld kom det ei lita søt frøken - og alt bra med Ku og kalv :-)

i dag venter vi vel også - på dyrlegen i dag og - på eit nytt år - eller på bilder som ikkje vil inn på bloggen :(

Ja det er alltid noe å vente på - og som regel noe godt.
Grønt gras og sommer venter mine kuer på :-) men det gjør eg og
Til å bade - gå turer i fjellet - og kose oss på verandaen :)
Men så var det tiden til det da - eg trur eg MÅ finne meg litt tid

Smil fra monika - Som venter på at Asbjørn skal komme hjem og vi skal spise frokost :)

2 comments:

Alma Merethe said...

Ja det er koselig å få en nyfødt kalv. De e så søte og så godt når de sutter på fingrene våre.

Ønsker deg Godt Nyttår med masse inspirasjoner som kan være til nytte og glede for enn og enn hver.

Takk for det gamle og lykke til med 2008..

annemariesquilt said...

Hei takk for koselig kommentar...
Da må jeg jo få byttet ut den linken, veldig fint at du sa ifra!
Håper på et flott kreativt år i 2008 for deg.