Saturday, December 22, 2007

2007 i bilder


palmehelga var vi noen dager uti Bud - og det var flott ver og vi fikk noen flotte turer :-) og som vanlig så var Birk med.
Her øver vi oss på å sitte rolig - ikkje alltid like lett - men vi er på veg
Under ei Bro - var ein fotokonkuranse på TV 2 - her er mitt bidrag
Kom vel ikkje heilt fram - vi har in flotte natur heromkring - og kamera er flittig i bruk
og av og til så kommer det eit bilde i avisa eller på tv - like kry kvar gang eg :-)
På syrommet går det veldig i bølgedaler - av og til har eg veldig gog tid og kan kose meg masse der oppe - andre ganger så blir det berre ein snartur innom - Her har eg fått besøk av mikkel pus - som også vil sy litt - eller berre tatt bilde av :)
Signe, Sivert og birk er med på tur - og vi koser oss på tur på laupen - desverre så har det ikkje blitt tid til så mange lange turer i år - men noen korte har det da blitt - og Birk krever jo sin daglige trimtur - iallefall nesten kvar dag blir det tur på han

No comments: