Saturday, May 1, 2010

våren - kor er den ?

Kom MAI du skjønne milde

haha ....... våren ja kor er den ?

eg VIL ha
fuglekvitter og grønne marker
eg vil ha blomster, vår fuglene
eg vil ha varme
kosen



men ute er det desverre lite som minner oss om våren
......
men Sivert har fullført første løp i ENG cup i dag
i korte bukser og skjorte
og NEI DA - det var ikkje kalt ;)



og eg var så heldig å få vere med og HEIE på guten vår

og mellom snøbyene så titta sola opp
og leiter ein godt nok - så
finner ein spor av våren,
det beviser vel denne søte lille blomstepiken ;-)


2 comments:

Evelyn said...

Hei :) ja hvor er våren henn..tja... med nys nø i fjelet og snø i lufta så kan en nå lure... men viss en titter godt nokk etter så er nå vårtegnene der i år også....

Ha en flott søndag videre:)

Elin | Draumesidene said...

Har det slutta å snøve no? Ser veldig fint ut innover i dag, men kavar ut mot havet. Eg gjekk likevel i nysnøv oppe i bygda på tur i dag tidleg... Deprimerande... Men høyrde ei historie fredag om eit brudepar som hadde hest og slede til kyrkje Jonsok ein gong på 1800-talet... GRØSS! Vi får tru det blir betre framover? Håper du føler deg bedre, og at alle steinane er ute av systemet ditt!

Ha ei fin, ny veke!
God klem frå Elin :)