Thursday, May 20, 2010





Strikke glede

endelig var dagen kommet da klubbhuset skulle fylles
med noe anna ein ski og ski smøring :)

 DA damen inviterte til strikke kafe



Så spendte om noen kom '
så spendte om noen lot seg friskte
av flotte tråder, latter og ein kaffikopp
og damene kom - kosa seg
strikka - hekla
kosa seg




noen fant ein heklekrok og fiksa på gamle kunster,
mens andre prøvde seg på nye kunster  ;)
mens eg - eg måtte rekke opp at
og starte på nytt at ;)
går vel bra det og



Så håper eg at det frister til reprise ein gang til høsten
( når poteten skal opp )

og eg takker så mye Line - min gode venn
som tok turen inn og lærte oss damer
litt om strikkehekle krok og tråd ;)


3 comments:

MITT FARGERIKE said...

Det er trivelig med strikke kaffè, kjekt å treffe andre likesinede.

QuilteLine said...

Var kjempekjekt!!! Og så har dere fått et så fiiiint klubbhus som dere bare må bruke. Kommer gjerne tilbake når dere går tom for nye ideer ;-)

Tove said...

Så koselig med strikke kafe....
Et sted å inspirere og bli inspirert må jo være supert
Ha en flott pinse helg

Klem Tove