Saturday, January 16, 2010

travle dager


Travle dager
Så travle dager at alt som ikkje er nødvendig blir sett på vent,
for NO er det møter, møter og litt meir møter som teller,
MØTE om fellesfjøs ;)

Så spennende - så skummelt
Så mye penger
SÅ LYST PÅ NY FJØS



og da er turer med BIRK ikkje prioritert - desverre, 
ei heller husarbeid, kos ved symaskina og alt det andre eg har lyst til å finne på ;(
men slik MÅ det vere ein periode no,
og bedre blir det vel ikkje at eg finner ut at eg skal ta
ekstra vakter på kjøkkenet på Union hotell
men innemellom alle møta, fjøs og union  - finne eg litt tid
tid til å gå tur med Birk, spille kort, blogge ogs stikke,
og snart er det søndag - ein heil ubrukt dag som skal brukast til kos, glede, tur, kamera, tv, handarbeid, fjøs ;-)


2 comments:

Havfruen said...

Ser ut som Birk koser seg ute iallefall:)
Fellesfjøs høres spennende ut..men skjønner godt du er spent.
Nyt søndagen, klem fra meg:)

Knutine said...

Koselig blog du har,og en nydelig hund...som ser ut som han har det bra lell...

Ha en fin søndag:-)

Mvh Wenche