Wednesday, January 27, 2010

Og slik går no dagan

fjøs, møter, union tar ein del av tida mi,
likeså hus og heim --
og eg skulle ønske eg kunne få litt meir tid
MEN kor finner eg den da



Tid
huset ROPER på ei vaksebøtte
kroppen roper på ein tur og
syrommet roper på besøk



Men tiden går, tikk takk

og i dag vart tiden brukt på moa
 - med ein som hadde bestemt at mamman skulle kun bruke 10 minutter på kvar butikk ;-)
og det funka jo - og det vart ein effektiv handletur,

og tidsskjema hold - iallefall NESTEN :)




2 comments:

Torilpia said...

Blir liksom ikke skikkelig shopping når en må skynde seg :o)

Noen ganger virker det som om det ikke er mulig å få litt tid til seg selv .. men jeg har bestemt meg for at bloggetid - det er MIN tid .. så får alt annet vente når jeg driver med det .. hihi ..

Håper du får litt ekstratid og disponere over selv .. :o)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld!

Living next to me said...

Takk for kommentar . Jeg blir glad når folk orket gi svar på livets tunge sider også mange har lest ser jeg men få orker ta inn over seg denne delen av livet . Uten bloggog den siste tiden Abc s hadde det vært verre. Nå har pc, vær ute av drift så gårsdagens innlegg ble skrevet en nattetime på mannens jobb pc men i dag får jeg 2 pc for da jeg hadde kjøpt ny ja så klarte sønnen min det butikken ikke klarte. Fikse den er helt dom ny og da var ny på vei hit . Luksus problem ;))vakrebilder under her du er ikke alene om å lengte etter sol og sommer det er bare Sibelius katten som leker i snø Han er 6 n
mnd og erjo ikke til å få inn . Han tror rådyr er fugl og jaktet på de og får seg noen fnys fra de men dagen etter er det glemt . Vi " ses " vel på ukens S innlegg ;)) takk igjen