Wednesday, June 17, 2009

OppbruktJo da - eg er her, men eg føler meg litt oppbrukt
akurat slik som løvetannen henger med hodet - henger eg :)
MEN eg kommer vel sterkere tilbake tenker eg.
¤
Vi er nesten kommet i mål med kjøkkenet, mangler berre vifta og lister,
og det kommer vel opp i morgen.
¤
Så var det ALLE dei kassene som vi bar vekk da, opp på loftet, ut i garasjen eller var det ned i kjellaren, der går eg med hard hand og det er ikkje mye som kommer inn at.
Så får eg sjå kva eg vil ha, har vel iallefall funnet ut etter 3 mnd i kasser, ein trenger ikkje skåp og skuffer fulle av ting og tang
Heilt sikkert - eg har prøvd :-)
Nattahilsen fra ei som burde ha sovet i mange timer no


3 comments:

Anna Lisa said...

Trasig at du føler deg ikkje i form. Man kan ha sånne perioder innimellom. Du må bare ta det som det kjem og ikkje stresse for mykje.
Håpa du kjem deg og dagane blir lysare for deg.
Nydelige bilder du viser.
Ønska deg ein best mulig dag
Klem

Havfruen said...

Du er sliten sikkert...ikke rart det da..
Ja, det er utrolig hva man samler på...så du har sikkert gjort det rette!! En skikkelig opprydding må til:)
Kos deg Monika og klem fra meg:)

Hilsen fra landet said...

Puh, mye skjer om dagen, hos deg også ser jeg. Men snart kommer en roligere ferietid der batteriene kan lades. Lykke til!