Tuesday, April 7, 2009

Påskekos
Ein liten påskehilsen fra sunnmøre
Her er det ei blanding av kos og litt jobb :)
ei blanding av sol og mindre med sol.
Har ikkje blitt så mye turer med ski, men på Laupen prøver eg å komme nesten
KVAR DAG :)
Vi har grilla, og noen spreke har vert på topptur i dag ;)
Og EG fikk kosa meg med tvillingene.
vi har heia på Aafk - med POSETIVT resultat
MEN
DET ER MOLDE SOM ER PÅ TOPPEN AV TABELLEN
( enn så lenge )
Lite koselig var det vel at vi MÅTTE rive gulvbelegget her i huset
før påske.
så no er gulvbelegget på kjøkken og gang borte +
alt i kjellaren.
( og vi trakker og sitter fast på LIM ;(
Men vi er raske i avtrekket og har bestilt nytt også,
og SÅ kjedelig som vi er - blei det nesten maken som det vi hadde.
No er vel neste spenningsmoment kva gjør vi med KJØKKENET ??
Men det får vi vel ikkje vite før etter påske skulle eg tru


1 comment:

Havfruen said...

Ah....dere styrer på etter vannlekkasjen enda..huff. Bra du tar deg tid til litt påskekos:) Med tanke på kjøkkenet har du jo mulighet til å tenke NYTT nå da? Blir spennende å se.
Vi er på hytta og i dag bøtter regnet ned. Har gjort rent her til lille Tobias kommer imorgen. Hundehår over alt...
Klem fra Major`n og meg