Wednesday, April 22, 2009

KAOS
Kan man trykt si det her i hjemmet,
og no har KAOSET flyttet ut også ;/
For det var vann på ville veger utenfor huset vårt også, som laga seg nye veger - inn i kjellaren ;(
¤
Men da er det godt å ha ein Arbeidskar med Traktor og Gravemaskine.
og no er tette rør staka opp, plen og blomstebedt laga til, vel iallefall nesten laga til - hagearkitekten jobba med saken der ;)




Kjøkkenet vårt
KAOS der og - mye kaos
For no er det kun overskapa og vifta som henger der,
vifta er vel eit kapitel for seg selv, der den henger, det lett å slå hodet borti, og vi er vel blitt verdensmestre i stygge rare ord og såre hodebunner ;/
¤
MEN vi ser vel ein STOR framgang der også
For i dag har mor fått bestille seg NYTT kjøkken.
Så spørs det på fargen da - Grått er vel ei farge eg kunne tenke meg å like,
ein får se - MÅ iallefall bestemme meg føre fredag
¤
og JA det er travelt å ha nesten heile huset pakka i kasser og esker som står OVERALT,
travelt å ha eit kjøkken som ikkje fungere,
MEN
Det går UTROLIG greit synes eg,
Smil fra monika












2 comments:

Lill said...

Hei min venn:0))
Skal det ingen ende ta med hos dokke? Godt dud har kar med gravemaskin:0) Sikker på at kjøkenet ditt blir kjempeflott Monika, men ikkje lett det der med fargar. Grått høyrast kjempefint ut.
Smil i kaoset frå Lill

Havfruen said...

ÅÅ herlighet!! Stakkars dere, dette vil jo ingen ende ta. KAOS ja. Men like greit at vannet utomhus ble oppdaget nå, når først alt er kaos? Og ikke om noen måneder med ny vanninntrengning i huset..Kan ikke si annet enn at jeg føler med dere.
Lykke til...igjen!
Klem til deg:)