Sunday, August 10, 2008

PÅ leit etter noe
Det er ALLTID noe vi kan leite etter
I dag har vi leita etter noen BLÅBÆR - og vi fant
Vi har leita etter GODE sommerminner - og dei fant vi mange av.
Leita vel også etter gode fotomotiv - fant det og eg.
Vi har leita litt etter KUER - og vi fant dei og.
No er sommerferien slutt for noen - og snart kommer det kalver,
og da er det godt at kuene er inne
FOR det er IKKJE artig å LEITE etter kuer som har kalva ute
Sivert spiste vel meir BLÅBÆR enn han plukka



Ein liten hils på ei sommerferie Ku - denne skal FÅ vere ute litt til :-)




MØ MØ - får eg hilse på :-)




Birk - er som vanlig med på tur

3 comments:

Orlaug said...

Ein skikkeleg leitetur i dag, skjønar eg.
Det same kan du sei hjå oss, var til fjells og leita etter sauene, men berre for å sjå til dei.Fann ein del, men langt i frå alle...
Ha ei fin veke !

@__EY__ said...

Heisan,

flott ku i headingen : D
Flotte bilder ellers
også, så jeg har linket
deg. Har også vært på
blåbærtur, men det var
lite bær å finne.

Au revoir ; )

Petunia said...

Nydelig hund, unger og skikkelige turbilder!
Jeg har turbilder inne hos meg i dag også:)