Thursday, August 28, 2008

Glad i kvardagen

Glad i kvardagen
Tove fra Tanker frå ein kvardag
har ei
UTFORDRING
på sin blogg
Kva gjør deg glad i kvardagen
Og GLEDA vere så mangt
For meg er det mange gleder i kvardagen
Små gleder som eg setter SÅ stor pris på
Ei av mine små kvardagsgleder er å
Hente inn eller gå opp med kuene.
Ei stille stund for meg selv :-)
Se på kor glade kuene blir NÅR eg går opp i beite med dei -
Eller kor glade dei er for å komme inn i fjøsen etter ein lange dag
i beitet - med grønt gras og full frihet


Gleda over å se på alle blomster som vokser

langs grøftekanten

Smake på ei bringebær



Plukke ein blomsterbukett


Dele med Sivert
se kor glad han blir
Og kor han ville glede mor
Med å si - MAMMA eg setter dei inn i ein vase på kjøkkenet
Og Der står dei - og gleder meg i kvardagen
MIN




1 comment:

SOB said...

D e godt å sjå du har mye å glede deg over, og ikke minst sammen med noen. Flotte gardsbilde og ikke minst av Sivert med blomster buketten. :-)