Saturday, December 22, 2007

2007 i bilder


Jula 2006
og Birk var vår julegave - som eg håper vi skal få glede av i mange år framover.
Det er vanskelig å tenke at denne lille krabaten skal bli ein stor svær svart hund - som blir så glad når noen vil leke - gå tur - bade eller kose med han - STOR har han blitt - og mye gleder har vi fått av deg Birk - allerede

Romjula var det IKKJE sne - og vi gjekk hauane på tvers - og kosa oss masse.
Signe og Sivert synes iallfall det er gøy å gå på tur
I blomster beddet har vi nydelige kristorn.
som kommer med røde bær - kvar jul
flott ikkje sant :-)
Jula 2006
Bilde taler vel for seg selv - ingen sne - sol og grønne marker og mange plussgrader.
ikkje heilt som det skal på denne årstiden - men godt er det og.

men vinteren kom - med sne og mange kuldegrader - over ein lang periode.
og det var nydelig ute - med kalde klare farger
Det er ikkje alltid så enkelt å fange naturen - men det har eg prøvd her - og eg trur eg har klart å få fram noe i det - Kamera og Birk er iallefall med over alt
Mange fine turer og mange flotte bilder har eg fått i vinter

1 comment:

Vigdis said...

Ønsker deg og dine ei riktig trivelig jule helg og et godt nyttår. Kommer nok til å være flittig gjest på bloggen din neste år også.