Saturday, December 22, 2007

2007 i bilder


Jula 2006
og Birk var vår julegave - som eg håper vi skal få glede av i mange år framover.
Det er vanskelig å tenke at denne lille krabaten skal bli ein stor svær svart hund - som blir så glad når noen vil leke - gå tur - bade eller kose med han - STOR har han blitt - og mye gleder har vi fått av deg Birk - allerede

Romjula var det IKKJE sne - og vi gjekk hauane på tvers - og kosa oss masse.
Signe og Sivert synes iallfall det er gøy å gå på tur
I blomster beddet har vi nydelige kristorn.
som kommer med røde bær - kvar jul
flott ikkje sant :-)
Jula 2006
Bilde taler vel for seg selv - ingen sne - sol og grønne marker og mange plussgrader.
ikkje heilt som det skal på denne årstiden - men godt er det og.

men vinteren kom - med sne og mange kuldegrader - over ein lang periode.
og det var nydelig ute - med kalde klare farger
Det er ikkje alltid så enkelt å fange naturen - men det har eg prøvd her - og eg trur eg har klart å få fram noe i det - Kamera og Birk er iallefall med over alt
Mange fine turer og mange flotte bilder har eg fått i vinter

2 comments:

Vigdis said...

Ønsker deg og dine ei riktig trivelig jule helg og et godt nyttår. Kommer nok til å være flittig gjest på bloggen din neste år også.

Sarah Elisa said...

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know... You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you.......!!!