Friday, December 21, 2007

2007 i bilder


Septemer kom - og var vel litt for fuktig til oss bønder - men heldigvis så reiste sneen igjen etter noen dager.
og etter langt og lenge - så vart vi ferdig med ho slåtten i år og
Selv om det tok sin tid - og vi fikk god erfaring med å legge på og av silopresset :-)
Men selv om det er trist og grått ute - så er det jo flott også her.
Så det er jo berre å kle på seg og gå ut.
Ikkje alltid like fristene når det var SÅ vått - men BIRK var med - overalt og gjerne der det var vann :)
Signe er vår lille fjøsnisse - som vi er så heldig å få låne når vi vil - og når Signe vil :-)
Og favoritten er vel å vere med Tanta i fjøsen
Og kalver er kule - iallefall å bere kalvebøtter :)

Birk vår venn - Alltid like glad - elsker å vere med på tur - overalt.
Helst der det er vann :)
Men vi har vel litt igjen før vi er i mål -han skal vel passe på litt for mye og har ein tendens til litt for mye bjeff og hopp.
Men birk er jo berre GLAD - mulig det er litt for mye lykkepiller i foret

Så var 2007 nesten slutt - og vi har jo hatt det bra
Så ønsker vi dere alle ei fortsatt
God jul og eit Godt nytt år
Takk for følget - eg håper du er med i 2008 også
Smil fra monika med familie :)

1 comment:

MITT FARGERIKE said...

Kjempefin årskavalkade, kanskje eg skal prøve meg på det eg og. Fekk nokre få ord med R.S. på jule-frukosten, men eg var oppteken med å ta bilete mellom matlaging og servering. Skal i nabo-dalen 4. juledag i fødselsdagsselskap.
Vil ønske deg ei riktig god og koseleg jul saman med familie og venner.