Tuesday, November 9, 2010

hekta på


strikke luer ;)


for ei stund siden fant eg  bilde av verdens søteste lue,
iallefall synes eg det......
og i denne bloggverden er det lett å finne noen som
har strikka, fått eller lånt og deler det videre...



 og hermegåsa som eg ER.......
så strikker eg også luer  ;)
og med go hjelp av verdens beste mønstertolker og venn, så
er lue produksjonen i full gang ...

 

men  siden eg IKKJE har SMÅ barn i huset,
så måtte min gamle bamse og dukkemor til pers...
og eg gleda meg vilt til eg finner noen RETTE unger
som vil være model for meg   ;o)

ps.... ingen lue uten ein knapp ...
traktor, ku osv.... er vel va ei garakjærring finner og syr på .

1 comment:

Evelyn said...

Hei :) flotte luer... fine farger. Håper du finner noen som kan bruke de også etterhvert.

Så bildet ditt i Romsdalsbudstikke i går... kjempe fint :)

Jeg og noen damer til var nå der ute i går.. kaldt å fint å gå der ... så blandt annet en sel og det var litt morro.

Ha en flott dag :)

Klem fra Evelyn