Tuesday, August 10, 2010



Etter regn KOMMER sol ;)



og i kveld bøtte det ned med regn i ein times tid, og innemellom regnbyen sprang eg og knipsa ;)


og eg fortsette å knipse etter at regnet hadde slutta også ;-)
ein NYDELIG himmel, og eg ønska meg opp på toppene,




opp og se dei fine skyene




ein kvelds himmel SÅ nydelig ....


Blir aldri lei av dei flotte fjella her inne ....
kor fort været svinger ; fra sol og knall blå himmel,
til mørke tunge regnskyer og eit flott
fargeskue til slutt ..

Jo da SÅ slapp vi å vanne blomsterene i dag også ..

3 comments:

Marianne With Nor said...

Åh den flotte regnbua var her også:) Håper på en regnfri dag idag.

Kos deg!

Klem Marianne

Elin | Draumesidene said...

:) Regn-regn-regn... Det er greit at vi har sol også, men no kunne det GODT ha kome ein stabil finevèrsperiode!!! Flotte bilder hadde du fått likevel, tok tretti av solnedgangen eg også. Sola skein uti fjorden, og regnet bøtta ned her. Veldig flott lys!

Ha ein fin dag!
Klem frå Elin :)

Havfruen said...

Så herlige bilder:) Himmel gir oss mange vakre motiv, det er bra sikkert.
Her skinner sola i dag men ute i havet ligger skodda...
Ha en fin dag, klem til deg:)