Sunday, April 11, 2010

                                 Opptur Geirangerfjorden

Eg er så heldig å få bu attmed ein VERDENS ARV fjord  - og her er SÅ mange fine turer som berre venter på oss ;)

Og i dag var turen kommet  til  Hysket - eit naturreservat ved Geirangerfjorden - som eg ofte har sett skiltet til med aldri tatt meg tid til å stoppe opp og gå turen.



og med meg fikk eg så koselig selskap - som gjor turen meir å glede seg over ;-)
Takke takk til selskapet mitt - dere kan gjerne få følge på fleire turer sammen med meg.


vi fant ingen verneverdig sommerfugel -
 men vi såg noen som ligna
vi såg ikkje fuglene - men den kvittra så fint til oss






Vi såg fisken - iallefall hørte vi  plasket



                               fant noen steiner som ein kunne klatre på, og
alltid artig å klatre ;)

Bakke opp og bakke ned
men ikkje så bratt at det gjekk fint

 

Kvikklunsjen var også med :)

 


Takke takk for turen - og har du ein mulighet
så gå i mine fotspor - og kos deg

3 comments:

Havfruen said...

Herlige bilder fra turen:) Her oser det trivsel og kos:)
Våren er en herlig tid:)
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

BenteOO said...

Om det har vore omtala i "Sunnmøringen", så har eg ikkje fått det med meg - fann plassen omtala på nettet http://home.online.no/~ohojem/landet/horski/horski.html - via kartet fann eg at Grande kan vere utgangspunktet - ein fin tur ein sommarsdag, også - fint!

Elin | Draumesidene said...

Flotte bilder! Mange vakre turar vi kan gå, vi er så heldige som bur så midt i naturen! Fjord og fjell tett ved! Lykke til hos tannlegen; eg grudde meg veldig, men kjende ingenting vondt, sjølv om eg bora eit stort hol. Be om bedøving! Det var smart fann eg ut.

Klem frå meg!
Elin :)