Monday, February 8, 2010

Nedtelling
Slik går no dagene, og ein finner ALLTID noe å telle ned til,
jul, påske, bursdag, ferie ol......

Vi - meg og Signe teller no ned til kalven til Månestråle skal komme, og den kommer SNART, kansje i kveld, i natt, i morgen eller i morgen natt - eller seinast på onsdag.
og korleis veit eg det  da - jepp så enkelt og greit at i dag hadde vi besøk av dyrlegen som sette igang fødselen - SPENNENDE.

for eg har meir å telle ned til eg  - neste mandag setter vi oss på osloflyet - meg og Asbjørn.
og da begynner jakten på NYRESTEINANE mine.
 Tirsdag blir eg innlagt på Aker og onsdag skal stein nr.1 ut.
 Vis alle prøver ol. går greit --- GRU GLEDA MEG

Derfor vil vi ha litt kontroll på disse kalvene som skal komme no, greit at dei kommer når vi er hjemme :-)

 


Så da håpa eg alt går etter planen, og at eg klarer å montere juleteppet mitt - slik at eg kan ha med handarbeid, det blir jo ALLTID venting på slike plasser.

Håper også å få litt tid på Katrines ;-)   berre litt tid
og at eg finner igjen ladekabelen på kamera mitt - kor er da den mon tro i rotet vårt

Ha ein fine kveld -  Smil fra monika

3 comments:

QuilteLine said...

Ligger "tur-lesestoff" til deg på Moa :-)

Havfruen said...

Høres ut som du har spennende tider i møtet:) Ønsker deg en god tur....
Herlig bilde:)
Lykke til Monika, klem fra meg:)

Torilpia said...

Spennende med kalving .. og kanskje enda mer spennende med de steinene som skal ut .. skjønner at du gru gleder deg til det.

God tur til Oslo - Monika .. håper det går greit alt sammen.

Ha en flott tirsdag - klemmer!