Friday, November 6, 2009

Min dag i dag :)

av og til skal ein vere glad for at ein ikkje veit kva livet byr av opp og ned turar
vere glad i dagen og nyte den
LIVET På vent :  føler eg at det har vert litt av her
på vent etter noe
nedturen som vart til ein OPPTUR



For 17 dager siden fant eg ein kul - ein kul som ikkje skulle vere der den va,
og det tok 17 dager til eg fikk eit svar
17 dager med redsel og tårer
17 dager med mange tunge tanker
og 17 dager der eg MÅTTE smile til verden, mens alt inni meg var svart og tungt


Men endelig - i dag fikk eg OPPTUREN ;)

Det var ikkje min tur denne gangen heller 
det var ikkje meg som måtte gjennom all den  smerte det 
følger med på ein nedtur
ikkje MEG

og EG  føler med så letta og glad,
så glad for at eg har noen som har vert med meg dei 17 dagene,
som har delt mine tårer og smerte
og som har delt min opptur også

Kyss og klem og kjærlighet
det er livets herlighet

7 comments:

merete said...

Så godt å høre! Og takk for at du deler, - klem

Lill said...

Kjære kjære venn:0) FOr nokre dagar du har hatt Monika, venting og alt som følger den usikkerheita. Og no er det OPPTUR og GLEDE. Er so glad for at du er frisk og fin. Nyt Oppturen min venn, eg tenkjer på deg:0)) Stor varm klem frå Lill

toneab said...
This comment has been removed by the author.
toneab said...

Stakkars Monika! Det må ha vært noen lange dager. Du er flink som greier å fortelle :-) Så godt at du fikk gode nyheter! (siste setninga glemte jeg å si ved første forsøk....)
Klem fra me

Havfruen said...

Å Monika...forferdelige 17 dager, må ha vært et mare!!! Men en så stor lettelse..
Får helt vondt av deg men så glad at alt er vel:) JA livet skal vi nyte og være takknemlig....
Nyt kvelden kjære venn og jeg sender gode tanker til deg:) Klem:)

SOB said...

Godt å høre at alt er vel. Nyt dagen, nyt livet og fortsatt godt helg. Klem :-)

Hanne said...

Så bra det gikk bra !