Saturday, June 20, 2009

KU GALSKAP
Endelig så fikk KUENE komme ut på sommerbeite,
Etter ein lang vinter på bås - var det godt å slippe laus,
godt å kunne hoppe og sprette
godt å kunne klø seg på ein trestamme, godt å hilse på nabokua,
godt å spise grønt gras
Godt å vere KU
Det er litt rart å se dei STORE tunge kuene, kor glade dei er når dei kommer ut,
selv om det er litt knuffing den første tiden, roer flokken seg snart,
og det gjekk UTROLIG bra å ha dei ut - også å få dei innat no i kveld,
alltid ei ku som skada seg eller rømmer
MEN i år var det MEG som fikk den store stjernesmellen i hodet,
klarte å stange hodet i ein kant, og gjett om det var vondt :(
skulle sikkert vert å sydd, men det har vi ikkje tid til, heldigvis har eg flinke unger som hjelper meg, for i kveld sleit eg.
Men i morgen er det ny dag og nye utfordringer, for da skal alle dei kuene ut at,
og da er eg muligens heilt aleine :)
men det går vel det og






2 comments:

Anna Lisa said...

Dei er så fine. Og så kjekt for dei å få vere ute i det fri.
Håpa det går bra med deg.
Ønska deg en fin søndag
Klem

Viola said...

Måtte innom å kommentere her også! Skikkelig morsomme kubilder! Jeg husker så godt da jeg var barn, og jeg bodde på gård, og da kyrne kom ut hver vår!! :)