Friday, January 16, 2009

Erja


Berre til låns
i dag reiste Erja hjem - etter å vert her i nesten 2,5 mnd
besøket vart vel litt lenger en planlagt - MEN
Vi har hatt mange flotte turer, mange timer med leik og kos sammen med birk
¤
Og vi kommer til å Savne deg Erja
Både eg og Birk
MEN vi viste jo at du berre var til låns
Eg gleda med masse over at du endelig fikk komme hjem til matmor
til ei som har savna og lengta etter hunden sin
til ei som er så glad i deg - overalt på jord
¤
og så veit eg at DU ikkje er så lagt unna - berre ein biltur unna
og vi kommer på besøk - Birk og eg
Takk for at vi fikk låne og bli kjent med deg - kjære Erja

2 comments:

Lill said...

Hei Monika.
Åååå hugsar du skreiv når ho kom til dokke, ei slik nydeleg frøken. No har ho reist, god at vegen ikkje er for lang mellom dokke.
Flotte bilete frå Bud i Sky Watch innlegget ditt. Likte godt der hundene satt:0))
Har ikke nokon planer for Spjelkavika tur no, men neste gong eg skal over fjorden så skal eg gi deg beskjed i god tid. OK? :0))
Nyt laurdagen.
Stor klem frå meg

Tove said...

Berre innom for å ynskje deg ein strålande laurdag! Her er det tettpakka program, skal m.a. til Volda og synge brudemarsj i eit bryllaup! Herleg å syngje i Voldakyrkja!

Ta deg ein tur innom meg, forresten! Jubileum på gong!