Tuesday, November 11, 2008

i dag fyller min kjære mormor 86 år - og da var valget enkelt
Eg sto opp tidlig - veldig tidlig, melka kuene og reiste til Bud - fikk noen til å ta fjøs i kveld.
Langt å kjøre, trøtt vart eg og MEN vert det JA
Fikk noen fine timer sammen med Mormor og Mamma i dag
Fikk også tid til eit lite besøk hos bestemor, ein tur innom heimen og
ein liten tur med kamera :-) Mormor
Ein som er der for deg når du trenger noen.
Som alltid muntrer deg opp når du er deppa og lei.
og som alltid spør kordan det går, ansett om er trist eller glad.
Ein som passer på deg, hvis du er redd.
Som er glad i deg - uansett kva som skjer.
Som alltid gjør deg glad, med enkle ord som " kan du gjøre det vennen "
Ein som har kjent deg heile ditt liv.
Som kan se på deg når noe er galt.
Og som veit når du har gode eller vonde dager.
det er deg det MORMOR
og ingen andre - du er heil UNIK

8 comments:

AnneGrethe7 said...

Gratulerer med dagen til mormor...og takk for koseleg kommentar på bloggen min :)

Ønskjer deg ei super fin veke:)

Lill said...

Åååå så koseleg du har hatt det:)) Kjekt med mormor, grattis til ho:)
Med Mimzy gjekk det fint, men ho har reve av bandasjen i natt så eg må få en halskrage for ho driver å drar i stinga... tullejente ho! Nyt dagen og kos deg med alle dyra dine. Du er heldig.
Smil og klem frå Lill

Lill said...

Hei igjen:))
No ligg det ei utfordring og berre ventar på deg på bloggen min:))
Smil og Klem frå mej

h.espe said...

Hei, og takk for koselig kommentar på bloggbutikken min!

Bakgrunnen jeg har brukt, samt mange flere, finner du her: http://www.thecutestblogontheblock.com/backgrounds.php?cat=39

Ha en flott dag videre!

Camilla said...

For en koselig liten Mormor-hyllest! Ja, de fortjener alt i verden disse omsorgsfulle og kloke damene.

Tusen takk for fin kommentar på siden min også:)

Nunne said...

Så flott at du tok turen til mormor. Det er jeg sikker på at ho satte stor pris på. Du får hilse henne med en forsinket gratulasjon fra meg...
Syns det var et flott innlegg, dette også!
Kveldsklem fra Nunne.

Christina said...
This comment has been removed by the author.
Christina said...

Hei Monika.
Ja, tenk at tante Ragna er blitt 86. Hun og Bestemor i nord er like gamle. Det er så utrolig godt å ha de, minnene, alt vi har lært av de og det er veldig trist og tenke på hva en så høy alderen fører med seg.
Merker godt at hun begynner og bli ganske glemsk...men hva kan man vente seg...
Vel...apropo rygg...så er det er ikke bare alderen som er årsaken til ting.
Joda, det er greit på ryggskolen. Vi lærer mye; både om kroppen, skjelett og muskler. Treningsmetoder som er nødvendig og som hjelper,etc..Idag har vi hatt en treningsøkt i bassenget. Anbefales;o)
Ha ei fin uke;D
Klem